10698,67%0,01
42,34% 0,08
49,15% 0,18
5539,08% 0,79
9215,88% 0,29
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim projesi Turunç Masa, 17 Kasım 2024 tarihi itibarıyla 11. yılını tamamladı. Başvuru masası, 7/24 hizmet veren çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle çalışan sistem, ilçe sakinlerinin istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor.
Turunç Masa'nın yaş günü kutlamasına Muratpaşa Belediye Başkanı da katıldı. Başkan, yaptığı konuşmada sistemin yıllar içinde belediyenin simgesi haline geldiğini belirtti. Kuruluş sürecine değinen Başkan, "11 yıl önce şöyle demiştik; öyle bir sistem kuracağız ki tek başına belediyeciliğin temel hizmetlerini sürekli ifade edecek ve bir standart sağlayacak" dedi.
Başkan, o günden bu yana birçok projenin hayata geçirildiğini, ancak Turunç Masa'nın Muratpaşalıların yaşamında özel bir yer edindiğini ifade etti. "Hizmeti talep eden ile hizmeti verenin ortaklaşmasını sağlayan, ayrım gözetmeyen, torpilsiz, aracısız bir hizmet anlayışı sağladık. İnsanların kendilerini birinci sınıf ve değerli hissetmelerini sağlayan bir yönetişim sistemi oluşturduk" şeklinde konuştu.
Turunç Masa'nın düşünülenin üzerinde bir başarıya imza attığını ve bir "büyük klasiğe" dönüştüğünü vurgulayan Başkan, sistemin Türkiye'ye örnek olduğunu ve onlarca belediyeye yayıldığını ifade etti. Sistemin yalnızca bir iletişim aracı değil, aynı zamanda belediyenin tüm hizmetlerini koordine eden bir otomasyon sistemi olduğunu da sözlerine ekledi.
Antalya, Muratpaşa Belediyesi