• BIST 100

    9317,24%-0,84
  • DOLAR

    37,95% 0,34
  • EURO

    43,14% 0,15
  • GRAM ALTIN

    4074,57% 0,31
  • Ç. ALTIN

    6621,05% 0,78

Mersinliler Sesini, Büyükşehir’in İletişim Merkezi Teksin ile Duyuruyor

Mersinliler Sesini, Büyükşehir’in İletişim Merkezi Teksin ile Duyuruyor

GÜNDEM 10.04.2025 03:30:19 0
Mersinliler Sesini, Büyükşehir’in İletişim Merkezi Teksin ile Duyuruyor

Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin, ‘Mersin Tek Noktadan Çözüm Merkezi’ sloganıyla 2020 yılında hayata geçirdiği ve Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’in ‘benim yol arkadaşım, baş danışmanım’ diyerek önemle bahsettiği ‘Teksin Mersin İletişim Merkezi’ ile bugüne kadar 4 milyon 85 bin çağrıya yanıt verildi. Sadece 2024 yılında 1 milyon 58 bin çağrının yanıt bulduğu Teksin Mersin İletişim Merkezi sayesinde, vatandaşlar Büyükşehir’e sesini rahatlıkla duyuruyor.

Teksin Mersin, vatandaşların 7 gün 24 saat boyunca 185 numaralı hattı arayarak, aynı zamanda sosyal medya ve WhatsApp üzerinden de Büyükşehir’e ulaşabilmesini sağlayan bir sistem olarak hizmet veriyor. MESKİ ve Büyükşehir Belediyesi ile ilgili taleplerin alınıp ilgili birimlere iletilerek, vatandaşların başvurularına anında geri dönüş sağlanıyor. Vatandaşlar çözüm sürecini SMS ile takip edebiliyor. 2020 yılından bu yana hiçbir başvuru bekletilmeden çözüme kavuşturuldu.

Anamur gibi il merkezine 259 kilometre mesafedeki bir ilçede dahi vatandaşlar, Mersin merkeze gelmek zorunda kalmadan, tek bir numara (185) üzerinden taleplerini iletebiliyor. Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışı doğrultusunda devam eden Teksin Mersin İletişim Merkezi, ihtiyaçlara yönelik hızlı çözümler üretmeyi memnuniyetle sürdürecek.

Gonca: “Kurulduğumuz 16 Temmuz 2020 yılından bugüne, 4 milyon 85 bin çağrı aldık”

Kalite Yönetim ve Kent Araştırmaları Şube Müdürü Utku Gonca, Teksin Mersin İletişim Merkezi’nin kurulduğu günden bugüne Mersinlilere kesintisiz hizmet sunduğunu anlatarak, “Teksin; vatandaşlarımızın tek numara (185) üzerinden ulaştığı, 7 gün 24 saat esaslı görev yapan, hem MESKİ hem de Büyükşehir taleplerini alıp ilgili birimlere ileten bir birim. Kurulduğumuz 16 Temmuz 2020 yılından bu yana, 4 milyon 85 bin çağrı aldık. Sadece 2024 yılında 1 milyon 58 bin çağrıyı cevapladık. Alınan her çağrı anında cevaplanıyor. Vatandaş bize ulaşamazsa, biz buradan geri dönüşlerini sağlıyoruz. Vatandaşların talepleri, en kısa sürede ilgili birimlere iletildi. Çözümlerini de vatandaşlar kendilerine gelen SMS’ten takip edebiliyor. Talep çözüm süreleri konularına göre değişken olabilmekle beraber, ideal sürelerde sonuçlandırılması hedefleniyor” dedi.

“Tarsus’tan Anamur’a kadar tüm vatandaşlarımız, 185 üzerinden bize kesintisiz ulaşabiliyor”

Tarsus’tan Anamur’a uzanan geniş bir coğrafyada, vatandaşlara bir telefon kadar yakın olduklarını kaydeden Gonca, “Türkiye’de il merkezine en uzak ilçe olan Anamur, buraya 259 kilometre mesafede. Vatandaşlarımız hiçbir şekilde Mersin merkeze ulaşmadan, sadece 185 üzerinden bize ulaşabiliyor. Bu, bürokratik bir yükü de ortadan kaldırıyor. Vatandaş tek numara (185) üzerinden ulaşıp talebini iletebiliyor. Tarsus’tan Anamur’a kadar tüm vatandaşlarımız, bize 7 gün 24 saat ulaşabiliyor. Burada sadece telefon üzerinden başvuru almıyoruz, aynı zamanda sosyal medya ve WhatsApp numarası (0324 185 00 00) üzerinden de başvurular alıyoruz” diye konuştu.

“Vatandaşlar aslında sadece 185’e değil, Başkanımız Vahap Seçer’e ulaşıyorlar”

Alınan taleplerin ilgili birimlere iletilerek en kısa sürede çözüme kavuşturulduğunu, Başkan Seçer’e de tüm kayıtların raporlar halinde düzenli olarak iletildiğini ifade eden Gonca, “Gelen başvuru gerekli ideal süre içinde sonuçlandırılıyor. Vatandaşlarımız da bunu rahatlıkla takip edebiliyor. Vatandaşlarımızdan gelen talepleri; haftalık, aylık ve yıllık olarak raporlamasını yapıyoruz. Her hafta Başkanımız Sayın Vahap Seçer’e de bu kayıtları sunuyoruz. Vatandaşlarımız şunu bilsinler ki; aslında sadece 185’e değil, Belediye Başkanımız Vahap Seçer’e ulaşıyorlar” dedi.

“Teksin olarak vatandaşlarımızın tüm taleplerini memnuniyetle karşılıyoruz”

Gonca, Mersinlilerin telefonlarına indirerek kullanabildikleri Teksin mobil uygulamasından da bahsederek, “Teksin mobil uygulamamızda, 1 milyon 200 bin indirmemiz mevcut. Mersin’de neredeyse her haneye ulaşmışız. Her vatandaşımız 185’i, Teksin’i biliyor ve kullanabiliyor. Teksin olarak vatandaşlarımızın tüm taleplerini memnuniyetle karşılıyoruz. Bugüne kadar yürüttüğümüz çalışma prensibimizi, bundan sonra da devam ettireceğiz” ifadelerine yer verdi.

Vatandaşlar, ‘tek tıkla’ Büyükşehir’in tüm hizmetlerinden haberdar oluyor

Vatandaşlardan Mehmet Ünsal, Teksin uygulamasını sürekli kullandığını ve bu sayede Büyükşehir’in pek çok hizmetinden haberdar olduğunu söyleyerek, “Otobüs saatlerine, ambulans, itfaiye ve Büyükşehir’in çalışmalarına her an oradan bakabiliyorum. Önceden bir yere telefon açma şansımız bile yoktu. Numaralarını bilmiyor ve ulaşamıyorduk. Uygulama sayesinde anında bilgi sahibi olabiliyoruz. Yenilik iyi bir şey” dedi.

Bozyazı ilçesinde yaşayan İbrahim Duman, uygulamadan çok memnun olduğunu kaydederek, “Otobüslerin saat kaçta gelip gideceğini, mezarlık bilgilerini, MESKİ ile ilgili çalışmaları, sosyal faaliyetleri ve Büyükşehir’in yaptığı tüm hizmetleri tek tek görebiliyorum. Çok güzel bir uygulama olmuş. Tek tıkla her bilgi cebimizde” şeklinde konuştu. Uygulamanın en sevdiği özelliğinin anındalık olduğunu kaydeden Duman, “Otobüs durağa varmadan 5 dakika önce durağa varıyoruz. Üşümeden veya sıcaklamadan otobüse binip yolculuğumuza devam ediyoruz” dedi.

Mut ilçesinde terzilik yapan Kamil Akay da Teksin Alo 185 İletişim Merkezi’nin çalışmalarından oldukça memnun olduklarını belirterek, “Aradığımızda gerekli işlemleri not alıp bize geri dönülüyor. Şu anda memnunuz. Herhangi bir sorunumuz yok. Su arızasında veya Büyükşehir’in ilgi alanında bulunan herhangi bir yoldaki sıkıntıdan dolayı hepsini arıyoruz ve çözüm sağlanıyor” diye konuştu.

Bozyazı ilçesinde ayakkabı tamir ve satışı yapan Ahmet derya isimli esnafta Teksin Alo 185’in hizmetlerinden memnun olduğunu söyledi. Çağrı Merkezi’nde görevli personelin iletilen sorunları not alıp, hızlı bir şekilde geri dönüş sağladığına dikkat çeken Ahmet derya, “Birkaç kere kanalizasyon, lağım çukuru çekilmesi için Alo 185’i aradık, sonra dönüş yapıldı. Herhangi bir sıkıntıdan dolayı önce arıyoruz, onlar bize dönüyor. Sonrasında sorun var mı yok mu diye geri dönüş yapılıyor. Başkanımıza bu güzel hizmeti için teşekkür ediyoruz” dedi.

Sadece talep değil, teşekkür için de Teksin Alo 185

Vatandaşlar Teksin Alo 185 İletişim Merkezi’ni sadece talep ve şikayetleri için değil, Bükükşehir Belediyesi’nin sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür etmek için de arıyor. Başkan Vahap Seçer’in Gülnarlılara Ilısu’dan içmesuyu getireceğini müjdelemesini sevinçle karşılayan Gülnarlı Fatma Telefon, Alo 185 Teksin Çağrı Merkezi’ni arayarak, “Televizyonda gördüm, Vahap Başkan bizlere Ilısu’nun suyunu getirecekmiş, çok mutlu oldum. ‘Alo 185 benim numaram’ demişti. Kendisine teşekkürlerimi iletin” diyerek, sunulan hizmetten dolayı yaşadığı mutluluğu ifade etti.

Haberin görüntüsünü indirmek için tıklayınız.


Mersin,Mersin belediyesi
belediye365.com

Balıkesir Büyükşehir'den çocukların hayal gücünü geliştiren etkinlik

Balıkesir'in gururu yuvasına döndü

HUB Antalya’da ilham veren eğitim

10. Antalya Şehircilik ve Teknolojileri Fuarı açıldı

ASAT iklim krizi ve su kayıpları çalıştayına ev sahipliği yaptı

Akademi Ankara eğitimleri tam gaz

FOMGET'ten Başkentli taraftara çağrı

Ankara'da kuraklık alarmı

Adana Büyükşehir ve SASA'dan çevresel iş birliği projesi

ASKİ'nin dijital atılımı su tasarrufu sağladı

Bursa'da kamusal binaların daha verimli kullanılması için ortak çalışma

Bursa Tiyatro Festivali’ne görkemli final

Zeydan Karalar'dan 'hükümet'e çağrı

Huzurlarınızda Kızılay Nova

İzmir Narlıdere'de 23 Nisan'da şenlik var

Çinlilerden Trabzon'a yoğun ilgi

İzmir Efes Selçuk'tan istihdama katkı

23 Nisan'da moda kruvaziyer tatili

Bursa Osmangazi Belediyesi’nden çocuklara tiyatro şöleni

Bursa Gürsu'da kitap bağışına destek yağdı

Tarımda kriz ve mücadele Bursa Nilüfer’de tartışıldı

BUÜ Hastanesi’nin Göğüs Hastalıkları Polikliniği yenilendi

Mattia Ahmet Minguzzi'nin adı en sevdiği yerde yaşayacak

Mardin'den Gazze'ye rekor destek

Bayram sonrası ikinci elde patlama yaşandı

Robot yarışmasında ödüller sahiplerini buldu

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN: “ATATÜRK BARAJI SULAMASINDAN SONRA ÜLKEMİZİN EN BÜYÜK SULAMA PROJESİ"

Tarımda kriz ve mücadele Nilüfer’de tartışıldı

Berkay’dan 14’ncü Alaçatı Ot Festivali’nde muhteşem konser

İnegöl’de okul bahçelerine bahar geldi

Yükleniyor

ASAT iklim krizi ve su kayıpları çalıştayına ev sahipliği yaptı

Robot yarışmasında ödüller sahiplerini buldu

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN: “ATATÜRK BARAJI SULAMASINDAN SONRA ÜLKEMİZİN EN BÜYÜK SULAMA PROJESİ"

Berkay’dan 14’ncü Alaçatı Ot Festivali’nde muhteşem konser

Aydın Jandarması Öğrencileri Helikopter Filo Komutanlığı’nda Ağırladı

PAMUKKALE BELEDİYESİ ANTALYA EXPO FUARINDA

Sandıklı Kadın Kooperatifi ve Kızılay’dan Nezaket Ziyareti

Başkan Çetinkaya, Karabük İdmanyurdu Spor Kulübümüz ile Moral Yemeğinde Bir Araya Geldi

SU KESİNTİSİ

1. Kitap Günleri Keçiören’de başladı

Balıkesir Büyükşehir'den çocukların hayal gücünü geliştiren etkinlik

HUB Antalya’da ilham veren eğitim

10. Antalya Şehircilik ve Teknolojileri Fuarı açıldı

Akademi Ankara eğitimleri tam gaz

Ankara'da kuraklık alarmı

Adana Büyükşehir ve SASA'dan çevresel iş birliği projesi

ASKİ'nin dijital atılımı su tasarrufu sağladı

Bursa'da kamusal binaların daha verimli kullanılması için ortak çalışma

Bursa Tiyatro Festivali’ne görkemli final

Zeydan Karalar'dan 'hükümet'e çağrı

AK Parti İlçe Başkanı Bayraklı: “Selçuk halkı sahipsiz değildir”

Prof. Dr. Mehmet Akalın'a uluslararası görev

CHP ve İzmit Belediyesi’nden Saadet Partisi’ne ziyaret

Edirne'de Saadet Partisi'nden 'emekli çalışan' uyarısı

Bahçeli: CHP zaten kendi kendini bitiren bir organizmaya dönüştü

DEVA Partisi Mardin'den gündüz kuşağı programlarına tepki

AK Parti Şile’den Ümraniye’ye ziyaret!

İYİ Parti Mardin'den Önder'e 'acil şifalar' mesajı

CHP'den İpsala Belediyesi'ne sert eleştiri: Usulsüzlük ve savurganlık zirvede!

CHP 'millet iradesi'ne Beylikdüzü'nden sahip çıktı!

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.Galatasaray 30 24 1 5 44 77
2.Fenerbahçe 29 22 2 5 47 71
3.Samsunspor 30 15 9 6 9 51
4.Eyüpspor 30 14 8 8 16 50
5.Beşiktaş 29 13 7 9 12 48
6.İstanbul Başakşehir 29 13 10 6 9 45
7.Gazişehir Gaziantep 29 12 11 6 1 42
8.Konyaspor 31 11 13 7 -5 40
9.Antalyaspor 30 11 12 7 -19 40
10.Trabzonspor 29 10 10 9 11 39
11.Göztepe 29 10 10 9 9 39
12.Kasımpaşa 30 9 9 12 -4 39
13.Kayserispor 29 9 11 9 -11 36
14.Bodrum FK 31 9 15 7 -12 34
15.Rizespor 29 10 15 4 -14 34
16.Sivasspor 30 8 15 7 -10 31
17.Alanyaspor 29 8 14 7 -11 31
18.Hatayspor 30 4 19 7 -25 19
19.Adana Demirspor 29 2 23 4 -47