• BIST 100

    11073,27%0,94
  • DOLAR

    42,18% 0,20
  • EURO

    48,74% 0,13
  • GRAM ALTIN

    5406,66% 0,34
  • Ç. ALTIN

    8953,99% 0,00

Mersin Büyükşehir Belediyesi ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgesi'ni Aldı

Mersin Büyükşehir Belediyesi, Türk Standartları Enstitüsü denetimleri sonucunda ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi'ni almaya hak kazandı.

GÜNDEM 7.11.2025 05:42:08 0
Mersin Büyükşehir Belediyesi ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgesi

Mersin Büyükşehir Belediyesi, vatandaş odaklı yönetim anlayışını uluslararası standartlarla uyumlu hale getirerek kurumsal bir başarıya imza attı. Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından gerçekleştirilen kapsamlı denetimler sonucunda belediye, 'ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi'ni almaya hak kazandı.

Entegre Yönetim Sistemleri

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi, ISO 39001 Yol Trafik Güvenliği Yönetim Sistemi ve 'ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'ni bünyesinde entegre şekilde yürüten Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlara kaliteli ve güvenilir hizmet anlayışını uluslararası standartlara uygun hale getirerek Türkiye'de örnek belediyeler arasında yer aldı.

Bütüncül Hizmet Anlayışı

Bu başarıyla birlikte Büyükşehir Belediyesi; hizmet sunumunda kalite, güvenlik, çevre bilinci, enerji verimliliği ve vatandaş memnuniyetini bütüncül bir şekilde ele aldığını ortaya koydu. Vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetlerin etkin biçimde yönetilmesi, enerji tüketiminin azaltılması, çalışan sağlığı ve güvenliğinin korunması, çevresel etkilerin minimize edilmesi ve trafik güvenliğinin artırılması gibi konularda uluslararası standartlarda süreçler yürüttüğünü kanıtladı.

Sürekli İyileştirme Kültürü

Sistemin entegrasyonu sayesinde Büyükşehir Belediyesi; tüm birimlerinde sürekli iyileştirme kültürünü, veri temelli karar alma mekanizmalarını ve kurumsal performans ölçümünü güçlendirdi. Yönetim sistemleri ile belediye hizmetlerinde kaynak verimliliğini artırırken; vatandaş memnuniyeti, çevre koruma ve çalışan güvenliği gibi alanlarda sürdürülebilir gelişmeyi de desteklediğini belgeledi.

Yoğun Tetkik Süreci

Mersin Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Ezgi Başer; Büyükşehir Belediyesi'nin 5 adet yönetim sistemi belgesi olduğunu, Halkla İlişkiler Müdürlüğü'ne bağlı TEKSİN İletişim Koordinasyon ve Çağrı Merkezi için '10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'ne başvurduklarını ifade etti. Alo 185 Teksin Çağrı Merkezi'nin 2020'den bu yana MESKİ ve Büyükşehir ortak çatısı altında hizmet verdiğini belirten Başer, "Bu hizmeti belgelendirmek istedik. Bir birim, yönetim sistemlerine bağlı olacak şekilde çalıştığında her zaman daha profesyonel gideceğini düşünüyoruz" dedi.

Gelecek Hedefleri

Kalite Yönetimi ve Kent Araştırmaları Şube Müdürlüğü'nün koordinesinde olan tetkik programında, Çağrı Merkezi'nin lokomotifi görevini gören Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı olarak işin içinde olduklarını sözlerine ekleyen Başer, "Aldığımız geri dönütlere göre de belgemizi almaya hak kazandık. Raporda yer alan dönütlerle; 'sistemimizi daha iyi nasıl yapabiliriz, nasıl daha iyiye götürebiliriz, bir sonraki denetime kadar neler ekleyebiliriz?' diye canla başla çalışmamıza devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Haberin görüntüsünü indirmek için tıklayınız.


Mersin,Mersin belediyesi

Mersin,Mersin belediyesi
belediye365.com

Pendik Belediyesi Evde Refakat Hizmeti İhalesi Duyurusu

Manisa'da Yunusemre Katı Atık Transfer İstasyonu Hizmete Girdi

KAMEK Takı Tasarım Kursu ile Hobi Mesleğe Dönüşüyor

Yunusemre'de Atatürk Resim Sergisi Açıldı

Kars Belediyesi'nden Evlenecek Gençlere Destek Projesi

Polatlı Fatih Sultan Mehmet Kültür Merkezi'nin İnşaat Çalışmaları Devam Ediyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi Engelsiz Hizmet Komisyonu 2025 Yılı İkinci Toplantısı Gerçekleştirildi

Sapanca Gölü için 6 kilometrelik kentsel tasarım projesi tanıtılıyor

Aksaray Şehitler Müzesi Açılışının İkinci Yılını Geride Bıraktı

Nevşehir'de İki Caddeye Trafik Düzenlemesi Getirildi

Mahalle Gönüllüleri Projesi Ferizli'de Hayata Geçirildi

Gülpınar, 'Terörsüz Türkiye' Sürecine Destek Verdi

Filistinli öğrencilerden Başkan Rasim Arı’ya özel teşekkür

Göbeklitepe Tekerlekli Sandalye Basketbol Turnuvası Şanlıurfa'da Başladı

Mersin Büyükşehir Belediyesi ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgesi'ni Aldı

Yat Limanı'ndaki Seyir Terasları Yenilenerek Hizmete Açıldı

Diyarbakır Belediyesi Eşbaşkanları Üniversite Öğrencileriyle Buluşacak

Samsun Aile Akademisi Güz Dönemi Başvuruları Başladı

Van Gölü Sahil Yolu'nun 3. Etabında Yol Çizgi Çalışmaları Tamamlandı

Şanlıurfa'da Baca Temizliği İçin Duyuru Yayımlandı

Mersin Büyükşehir Belediyesi'nden Lösemili Çocuklara Moral Desteği

Elbistan'da Altyapı Çalışmalarının Ardından Yol Onarımları Hız Kazandı

Diyarbakır'da kırsal mahalle taziye evlerine mobilya desteği

DİSKİ, Bismil Kooperatif Mahallesi'nde içme suyu altyapısını güçlendiriyor

Diyarbakır'da afet farkındalık eğitimleri öğretmen ve öğrencilere ulaşıyor

Diyarbakır Kent Müzesi'nde Kasım ayında kültürel hafıza söyleşileri düzenlenecek

Üreten Kadınlar İçin E-Ticaret Eğitimleri Sürüyor

Çanakkale Belediye Meclisi Kasım Ayı Toplantısı Bugün Yapılacak

Pamukkale Belediye Başkanı Ertemur, Mahalle Ziyaretlerini Sürdürüyor

Şehitkamil'de Cumhuriyet'in 102. Yılında Kuva-yi Milliye Destanı Sahnelendi

Yükleniyor

Pendik Belediyesi Evde Refakat Hizmeti İhalesi Duyurusu

Manisa'da Yunusemre Katı Atık Transfer İstasyonu Hizmete Girdi

KAMEK Takı Tasarım Kursu ile Hobi Mesleğe Dönüşüyor

Yunusemre'de Atatürk Resim Sergisi Açıldı

Kars Belediyesi'nden Evlenecek Gençlere Destek Projesi

Polatlı Fatih Sultan Mehmet Kültür Merkezi'nin İnşaat Çalışmaları Devam Ediyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi Engelsiz Hizmet Komisyonu 2025 Yılı İkinci Toplantısı Gerçekleştirildi

Sapanca Gölü için 6 kilometrelik kentsel tasarım projesi tanıtılıyor

Aksaray Şehitler Müzesi Açılışının İkinci Yılını Geride Bıraktı

Nevşehir'de İki Caddeye Trafik Düzenlemesi Getirildi

Filistinli öğrencilerden Başkan Rasim Arı’ya özel teşekkür

Türkiye Basın Federasyonu'ndan İletişim Başkanlığı'na ziyaret

Manisa Yunusemre'de katı atıktan ayda 45 bin kilometre tasarruf

Huawei, dijital dönüşümü hızlandırmak için KOBİ'lere '4+10+N' zeka çözümleri sunuyor

HUAWEI WATCH GT 6 Serisi, Venedik Bienaline özel saat kadranlarını tanıttı

KGK 5. Küresel Medya Buluşması başladı

İzmir'de kadın odaklı yerel yönetim çalışmaları için ilk adım atıldı

Konya'da SKAL üyeleri arkeolog Prof. Hodder'i ağırladı

Muğla Büyükşehir, Behiye Teyze ve kızı Fatma’nın yanında

Ankara Polatlı’ya modern kültür merkezi

AK Parti Bursa'dan Gemlik ve Orhangazi'ye çıkarma... 800 yeni üye AK Parti’ye katıldı

CHP’li Günaydın'dan İBB soruşturmasına tepki!

İletişim Başkanı Duran’dan Özgür Özel'e tepki!

Özgür Özel hakkında 'Cumhurbaşkanına hakaret' soruşturması başlatıldı

MHP’den Dervişoğlu’na sert tepki: Türk Devleti teröristle pazarlık yapmaz

Erdoğan: Terörsüz Türkiye, huzur ve kardeşlik içinde yaşayan mutlu Türkiye’dir

Dervişoğlu: İhanet sözü bile vahameti anlatmak için yetersiz

AK Partili Milletvekili Kılıç: Türkiye artık üreten, ihraç eden ülke

İYİ Parti Edirne'de Hakan Şahin güven tazeledi

MHP'den Pazaryeri’nde 'Hayırlı Günler Komşum' ziyareti

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.GALATASARAY A.Ş. 11 9 0 2 20 29
2.FENERBAHÇE A.Ş. 11 7 0 4 13 25
3.TRABZONSPOR A.Ş. 11 7 1 3 10 24
4.SAMSUNSPOR A.Ş. 11 5 1 5 6 20
5.GÖZTEPE A.Ş. 11 5 2 4 7 19
6.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 11 5 3 3 -3 18
7.BEŞİKTAŞ A.Ş. 11 5 4 2 3 17
8.TÜMOSAN KONYASPOR 11 4 5 2 0 14
9.CORENDON ALANYASPOR 11 3 3 5 0 14
10.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 11 3 4 4 3 13
11.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 11 3 4 4 -2 13
12.HESAP.COM ANTALYASPOR 11 4 6 1 -8 13
13.KOCAELİSPOR 11 3 6 2 -5 11
14.KASIMPAŞA A.Ş. 11 2 5 4 -4 10
15.ZECORNER KAYSERİSPOR 11 1 4 6 -13 9
16.GENÇLERBİRLİĞİ 11 2 7 2 -6 8
17.İKAS EYÜPSPOR 11 2 7 2 -8 8
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 11 1 9 1 -13 4