Tarih: 23.08.2025 16:05

Tefrişat ve Sahra Malzemesi Satın Alınacaktır

Facebook Twitter Linked-in

Tefrişat ve Sahra Malzemesi Satın Alınacaktır

AFET KOORDİNASYON MERKEZİ TEFRİŞATI VE SAHRA MALZEMESİ ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
22.08.2025

 

TEFRİŞAT VE SAHRA MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞIM DAİRESİ BAŞKANLIĞI

 

AFET KOORDİNASYON MERKEZİ TEFRİŞATI VE SAHRA MALZEMESİ ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
 İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası (İKN)

:

2025/1247646

 

1- İdarenin

1.1. Adı

:

DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ AFET İŞLERİ İDAİRESİ BAŞKANLIĞI

1.2. Adresi

:

BAHÇELİEVLER MAH. BAHÇELİEVLER CAD. NO:8/1 MERKEZEFENDİ/DENİZLİ

1.3. Telefon numarası

:

02582802393

1.4. İhale dokümanının görülebileceği ve indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2- İhalenin

2.1. Tarih ve Saati

:

16.09.2025 - 11:00

2.2. Yapılacağı (e-tekliflerin açılacağı) adres

:

Denizli Büyükşehir Belediyesi 1. Kat Toplantı Odası


3- İhale konusu mal alımının

3.1. Adı

:

AFET KOORDİNASYON MERKEZİ TEFRİŞATI VE SAHRA MALZEMESİ ALIMI

3.2. Niteliği, türü ve miktarı

:

12 Kısımdan oluşan Acil Durum Menüsü, Acil Durum Gıdası, Kişisel Koruyucu Donanım, Kıyafet, Şişme Çadır, Avadanlık Malzemesi, Mobilya, Teknolojik Malz., Makine Teçhizat, Acil Durum Haberleşme Aracı / Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP'ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

3.3. Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

T.C.Denizli Büyükşehir Belediyesi Afet İşleri Dairesi Başkanlığı

3.4. Süresi/teslim tarihi

:

Sözleşmenin imzalanmasını müteakiben 2. Kısım ACİL DURUM GIDASI, 3. Kısım KİŞİSEL KORUYUCU DONANIM MALZEMESİ (KKD) ALIMI,5 .Kısım ŞİŞME YÖNETİM ÇADIRI VE ŞİŞME ÇADIR ALIMI, 6. Kısım İPLİ DEMİR DÜDÜK,EL FENERİ,SEYYAR KABLO, ACİL DURUM VE AFET ÇANTASI ALIMI, 7. Kısım AFET İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI MOBİLYA ALIMI, 8. Kısım AKÜLÜ DARBELİ ŞARJLI MATKAP,AVADANLIK TAKIMI VE VİDALAMA MATKAP UCU SETİ ALIMI, 9. Kısım AFET KOORDİNASYON MERKEZİ TEKNOLOJİK MALZEME ALIMI, 10. Kısım TOPLANTI SALONU LED EKRAN,PROFESYONEL SES,VİDEO VE DATA ALT YAPI SİSTEMİ ALIMI ve 11. Kısım SAHRA MAKİNE TEÇHİZAT ALIMI kısımlarında 30 (otuz) takvim günü içerisinde teslimat yapılacaktır. 1. Kısım ARAMA KURTARMA PERSONELİ ACİL DURUM GIDA MENÜSÜ, 4. Kısım AFET İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI PERSONEL VE KURTARMA EKİBİ KIYAFET ALIMI ve 12. Kısım ACİL DURUM HABERLEŞME ARACI ALIMI kısımlarında 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde teslimat yapılacaktır.

3.5. İşe başlama tarihi

:

Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanacaktır.

4- Katılım ve yeterlik kriterleri:
4.1. Katılım ve yeterlik kriterlerine ilişkin istekliler tarafından e-teklif kapsamında sunulması gereken bilgi ve belgeler ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgi ve belgelere aşağıda yer verilmiştir:
4.1.1. Teklif mektubu.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren bilgi ve belgeler:
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.2.2. Vekâleten ihaleye katılma halinde vekile ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.3. Geçici teminat.
4.1.4 İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.5. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler tarafından sunulacak yerli malı belgesi

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:

Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:

Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir.

5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6- İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin 9. Kısım AFET KOORDİNASYON MERKEZİ TEKNOLOJİK MALZEME ALIMI, 12. Kısım ACİL DURUM HABERLEŞME ARACI ALIMI kısımlarında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7- İhaleye teklif verecek olanların, EKAP hesabına giriş yaparak ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8-Teklifler, EKAP üzerinden teklif mektubu ile ihaleye katılım belgesi ve diğer ekler kullanılarak hazırlanacak ve e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10- Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12- Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15- Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

.

Denizli,Denizli Belediyesi
belediye365.com


Orjinal Habere Git
— HABER SONU —